واردات و فروش انواع انرژی چین(انرژی گاید) در تام باهر

9 / 10
از 1000 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 27 تير 1400 |

 

 

 

واردات و فروش انواع انرژی چین(انرژی گاید) در تام باهر

 

تام باهر وارد کننده و فروشنده انواع محصولات لوازم سی ان سی از جمله انرژی چین می باشد، که با واردات و عرضه کردن با کیفیت ترین انرژی چین توانسته در بازار بهترین و مناسب ترین قیمت را داشته باشد.
در صنعت الکترونیک و ساخت انواع دستگاههای سی ان سی و در صنایعی که نیاز است برق از تابلو برق تا محورها و موتورها انتقال یابد از وسیله انرژی چین یا محافظ کابل استفاده میشود. انرژی چین Energy Chain که با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است از جمله انرژی گايد، محافظ کابل، cable carrier ،energy chain ،energy guide.

انرژی چین در ماشین آلات صنعتی بیشتر کاربرد دارد. انرژی چین ها قطعه ای از جنس قطعه های پلیمری با جنس پلی آمید می باشند که پلی آمید با داشتن خاصیت ضد سایشی میتواند حرکت رفت و برگشتی انرژی چین را به میزان زیاد و در طول محور مدیریت کند و این خصوصیت باعث میشود تا خمش کابل چین یا انرژی چین از یک اندازه معینی کمتر نشود.

 

انرژی چین باهر

 

 شرکت تام باهر با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش و عرضه انرژی چین(Energy Chain) مرغوب و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب توانسته نقش مهمی در عرضه انرژی چین در بازار را داشته باشد و شرکت تام باهر قطعه انرژی چین را با ثبت برند انرژی چین باهر در اختیار مشتریان خود قرار میدهد انرژی چین یا انرژی گاید باهر یکی از محصولات تام باهر می باشد شرکت بازرگانی تام باهر باعرضه تمامی محصولات ساخت دستگاههای سی ان سی (cnc)، پولی تایم باهر، لینیر گاید( (STAF (ساخت تایوان)، بال اسکرو با دو برند باهر(ساخت چین) و جی تن (GTEN)(ساخت تایوان)، انرژی چین (انرژی گاید) یا (محافظ کابل)، انواع پروفیل آلومینیوم، کوپلینگ، شفت پایه دار، انواع لوازم سی ان سی، سرو موتور، شفت و ریل و واگن و......امکان خرید مطمئن و راحتی را برای متقاضیان خود فراهم کرده است.

 

خصوصیات فنی انرژی چین(محافظ کابل)


- انرژی چین در واقع وظیفه محافظت از سیم ها و کابل های حامل جریان برق، موتور، شیر برقی،سیم و کابلهای سنسور، شلنگهای باد و روغن از تابلو برق.....را دارد.
- انرژی چین قابلیت کار در دماهای خیلی کم و دماهای بالا را دارد.
- محافظ کابل باعث افزایش عمر کابل ها و شلنگهای عبوری در دستگاهها میگردد.

 

کاربرد انرژی چین(Energy Chain)


1. -مهمترین کاربرد و وظیفه انرژی چین در حقیقت به تاخیر انداختن زمان قطع شدن است یعنی در صورتی که کابل را به دفعات از یک نقطه به سمت راست و چپ خم نمایید زمان قطع شدن به تعویق می افتد.

2. -وظیفه دیگر انرژی چین محافظت از کابل در مقابل برخورد اشیاء و قطعات با کابلها و سیم است.

3. -نقش دیگر انرژی چین جلوگیری از جرقه در دستگاههای هوابرش یا پلاسماست.

4. -برای انتقال گاز، اکسیژن، روغن کاری، پنوماتیک و بادی نیز از انرژی چین(Energy Chain) بهره گرفته میشود.

5. استفاده در مکانهای صنعتی که احتمال ایجاد ضربه می باشد زیرا در مقابل ضربه و مواد خورنده دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند.

 

نکاتی در مورد انرژی چین

 

- در انتخاب سایز و اندازه برای انرژی چین از ابعاد داخلی یعنی عرض داخل و ارتفاع داخل بهره گرفته میشود و در عین حال امکان استفاده از ابعاد بیرونی هم در تعیین و انتخاب سایز مقدور است.

- در صورتی که کابل را به دفعات از یک نقطه به چپ و راست خم کنید بعد از چندین حرکت سیمهای داخلی تحت کشش قطع میگردد حال اگر کابل را حول یک دایره خم و راست شود میزان و زمان قطع شدن طولانی میشود و به طول عمر انرژی چین کمک میکند.

انرژی چین (انرژی گایدها) در دو مدل کلی تولید میشوند. که به صورت باز و بسته دسته بندی میشوند. از انرژی چین های باز در محیط های آزاد و محیط هایی که گردو خاک است بکار میرود که بدلیل راحت بودن سرویس نگهداری این مدل بیشتر کاربرد دارد. در محیط هایی که امکان پاشش آب و یا مواد شیمیایی وجود دارد از مدل بسته استفاده میشود که باعث جلوگیری از خرابی کابل و بالا رفتن طول عمر پلاستیک میشود.

 

 شفت هارد کروم باهر