فروش انواع پولی تایم بر اساس گام و سایز

9 / 10
از 500 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

فروش انواع پولی تایم بر اساس گام و سایز

پولی تایم در صنعت پیشرفته امروزه بسیار پرکاربرد بوده و فروش پولی تایم از طریق شرکتهای بزرگ صنعتی بازرگانی عرضه میگردد. پولی تایم قطعه مکانیکی  است که در جا به جایی قدرت استفاده میشود. بیشتر پولی تایم ها دارای جنس فلزی و به شکل استوانه  و دندانه ای شکل میباشد. در شرکت تام باهر با داشتن انواع پولی تایم برند باهر توانسته ایم پاسخگوی نیاز متقاضیان باشیم. عملکرد پولی تایم به منظور تغییر مسیر و افزایش نیروی اعمال شده به یک بار می باشد. در شرکت تام باهر پولی تایم با انواع گامها و سایزهای مختلف ارائه میشود در مورد گام باید بگوییم فاصله ابتدای یک دندانه تا دندانه بعد را یک گام می نامند و گامها نیز به دو گروه گام میلیمتری و گام اینچی دسته بندی میگردد البته شرکت تام باهر با ارائه انواع لوازم سی ان سی توانسته نیاز صنعتگران و متخصصان را در تولید انواع دستگاههای سی ان سی برطرف نماید و پولی تایم نیز از جمله آن محصولات میباشد با توجه به فراوانی  تنوع در انواع پولی تایمها و تسمه های مربوط به هر کدام از پولی ها تام باهر توانسته رضایت بین مشتریان و متقاضیان خود را جلب نماید. فروش پولی تایم در تام باهر بر اساس انواع گامها و اندازه ها انجام میشود که میتوانید برای اطلاع بیشتر از سایتهای شرکت تام باهر و کاتالوگ محصولات موجود در سایت  دیدن نمایید و  یا  با تماس با کادر مهندسین فروشگاه کسب اطلاع نمایید انواع محصولات تام باهر شامل بال اسکرو، پولی تایم، لوازم سی ان سی، کوپلینگ، لینیر گاید(ریل و واگن)، شفت پایه دار، سرو موتور، انواع پروفیل آلومینیوم، و......می باشد.

 

تعریف کامل پولی تایم

 

پولی تایم (pulley timing) قطعه ای است که در تغییر میزان افزایش نیروی اعمالی و حتی جهت اعمال شده به یک بار قابل استفاده میباشد که این عمل باعث صرفه جویی در میزان انرژی مصرفی می گردد. پولی تایم ها یی که در پروسه انتقال نیرو و قدرت از آنها استفاده میشود و در آنها گزینه سرعت بسیار مهم است از نوع پولی تایم های پر مصرف و با دوام هستند. در واقع اینگونه میتوان بیان کرد که پولی تایم ها برای جا به جایی و انتقال قدرت استفاده میگردد و به نوعی جایگزین چرخ دنده و زنجیر گردیده است  که در میزان انتقال قدرت و صرف انرژی بسیار به صنعت کمک کرده است. بیشتر پولی تایم ها از جنس فلزی و مدل استوانه ای  می باشند که قسمت سطح انها دندانه ایی شکل می باشد. نحوه قرار گیری دندانه های پولی تایم به این صورت است که  در مقابل تسمه تایم است و با چرخش پولی تایم در حول یک محور باعث جابه جایی تسمه تایم نیز میگردد.

پولی یا قرقره و یا در اصطلاح عامیانه فولی، چرخی است که بر روی یک محور یا شفت محرک و یا متحرک نصب شده و به کمک تسمه یا کابل، امکان انتقال توان و گشتاور را فراهم می سازد. از پولی برای تغییر جهت حرکت یا انتقال حرکت نیز استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از پولی‌ها با اندازه‌های مختلف، می‌توان سرعت حرکت را افزایش یا کاهش داد.

لازم به توضیح است پولی تایم ها نیاز به روغنکاری و روانکاری ندارند و در هنگام کار تقریبا بی صدا و کم صدا هستند و در واقع اتلاف انرژِی بسیار اندکی دارد بنابراین دامنه مصرف پولی تایم افزایش می یابد پولی تایم ها دارای جنسهای متنوعی هستند و بر اساس نوع کاربرد جنس و ابعاد متفاوتی دارند.

 

موارد کاربرد و مصرف پولی تایم

1.         خودرو سازی

2.         صنایع و ماشین آلات صنعتی

3.         دستگاههای برش لیزر

4.         دستگاههای سی ان سی

5.         رباتیک

 

            انواع پولی تایم :

 

            1–پولی تایم ثابت

           

            2-پولی تایم متحرک

           

            3-پولی تایم ترکیبی

.