تام باهر تولید کننده پروفیل آلومینیوم

9 / 10
از 1000 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

تام باهر تولید کننده پروفیل آلومینیوم

 

شرکت تام باهر وارد کننده و تولید کننده پروفیل آلومینیوم می باشد. انواع پروفیل آلومینیوم یا به اصطلاح پروفیل مهندسی، که پروفیل شیاردار یکی از انواع پروفیل آلومینیوم مورد استفاده می باشد که کاربرد های مختلفی مانند ساخت سازه و دستگاه های صنعتی و همچنین اداری دارند. پروفیل های شیار دار بسیار متنوع هستند، شرکت تام باهر عرضه کننده انواع پروفیل آلومینیوم مورد استفاده در دستگاه های سی ان سی و صنعت می باشد.

در شرکت تام باهر بهترین پروفیل آلومینیوم باهر با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان می باشد. تام باهر دارای محصولات کاملی از لوازم سی ان سی می باشد. از جمله: ریل و واگن، بال اسکرو، لینیر گاید، انرژی چین، پولی تایم، کوپلینگ، پروفیل آلومینیوم، لوازم سی ان سی، بال بوش، دنده شانه ای مورب، شفت پایه دار، سرو موتور  و........شرکت تام باهر وارد کننده شفت و شفت پایه دار و شفت تیپ LM می باشد. شرکت تام باهر دارای دو برند باهر و جی تن (GTEN) در بال اسکرو و نمایندگی STAF در لینیر گاید می باشد. البته تام باهر برند باهر را برای شرکت خود به ثبت رسانده و محصولات شرکت با برند باهر عرضه میشود که در کنار آنها لینیر گاید STAF و بال اسکروGTEN نیز قرار دارد.

 

پروفیل آلومینیوم

امروزه استفاده از آلومینیوم و پروفیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی، صنایع ساخت  انواع دستگاههای سی ان سی (cnc)، واگن سازی، صنایع حمل و نقل، بسته بندی و صنعت برق کاربرد آن به چشم می خورد. به همین دلیل خرید و فروش پروفیل آلومینیوم در کشور بسیار زیاد شده است و کارخانه های بسیاری تولیدات خود را در این زمینه افزایش داده اند.

انواع پروفیل آلومینیوم

پروفیل های آلومینیومی معمولا برای اهداف سازه ای تولید می شوند. با توجه به نوع کاربرد آنها، سه نوع پروفیل آلومینیوم وجود دارد: ساخت و ساز، معماری و پروفیل آلومینیوم صنعتی 

-پروفیل ساخت و ساز: این پروفیل ها بر خلاف وزن سبکی که دارند، خمش و سختی پیچشی زیادی ارائه می دهند. قاب های پانل خورشیدی، سازه هایی برای پلت فورم های کاری و غیره


-پروفیل های معماری : سطح تمام شده پروفیل برای این کاربری ها بسیار حائز اهمیت است. از پروفیل های معماری برای ساخت قاب بندی پنجره، درب ها و دیوار های پرده ای استفاده می شود.


-پروفیل صنعتی: پروفیل های آلومینیوم صنعتی در موارد بسیاری که سختی یا سطح کیفیت بالا مد نظر نیست مورد استفاده قرار میگیرد. اما ترکیب آنها با ویژگی های سایر مواد مانند قابلیت هدایت یا رسانایی، طیف وسیعی از کاربری های این پروفیل در صنعت را ارائه میدهد. به عنوان مثال : سیستم های کانال کابلی، سینک های حرارتی، تهویه مطبوع، کابینت و مبلمان و غیره.

 

پروفیل آلومینیوم چه ویژگیهایی دارد؟


از مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل آلومینیوم، شکل پذیر بودن آن است. امروزه این ماده به دلیل داشتن خاصیت انعطاف‌پذیری، جایگزین آهن شده است. وزن سبک و مناسب پروفیل آلومینیوم، یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی آن است. همین ویژگی باعث شده است که از این فلز در صنایع هوایی استفاده‌های فراوانی صورت گیرد.
از زمان ورود پروفیل آلومینیوم به بازار، این فلز همواره جایگاه خود را در دو حوزه ساختمانی و صنعتی حفظ کرده است. ویژگی دیگر پروفیل‌های آلومینیومی، تبادل دما است. این ویژگی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پروفیل آلومینیوم با آهن می‌باشد. پنجره‌های آهنی معمولا انرژی بیشتری هدر می‌دهند، اما پنجره‌های آلومینیومی اینطور عمل نمی‌کنند و این موضوع در بهینه‌سازی مصرف انرژی اهمیت بسیار زیادی دارد.

پروفیل‌های آلومینیومی ظریف و شکیل هستند و نصب آنها آسان و سریع است. همچنین غیرقابل اشتعال می‌باشند و برای نصب در آشپزخانه‌ها گزینه امن و مناسبی به حساب می‌آیند. روی پنجره‌هایی که از جنس آلومینیوم هستند، می‌توان شیشه دوجداره یا چند جداره نصب کرد و با این کار، کاربردشان را به کاربری پنجره UPVC نزدیک کرد.
وزن پروفیل‌های آلومینیومی نسبت به پنجره‌های یو پی وی سی به مقدار قابل توجهی سبک‌تر است و همچنین قابلیت بازیافت دارند. همچنین در طرح و رنگ‌های مختلف، در بازار به فروش می‌رسند.

تام باهر وارد کننده شفت