کوپلینگ آلومینیومی

9 / 10
از 1003 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

کوپلینگ آلومینیومی

کوپلینگ آلومینیومی، کوپلینگ های دنده ای، کوپلینگ های solid، کوپلینگ های فنری، کوپلینگ ضربه ای و... جزئی از کوپلینگ ها  میباشد. کوپلینگ آلومینیومی بسیار سبک می باشد و همچنین در برابر رطوبت کاملا مقاوم است و می توانید آن را در محیط های کاری مختلف به کار ببرید از مزایای کوپلینگ، وزن سبک و مقاومت در برابر رطوبت و قیمت مناسب است.

کوپلینگ

کوپلینگ ها در حقیقت وسیله ای برای محور کردن شفت و پمپ می باشد کوپلینگ ها برای موتورهای سانتری فیوژ، پمپ های سانتری فیوژ، پمپ کلوز (pomp close) که شفت و موتوربه صورت کسری قرار دارد توسط کوپلینگ نیز قابل اتصال می باشد، استفاده می شود. قیمت انواع کوپلینگ ها بستگی به مدل ها و قطر شفت و ابعاد محصول دارد که شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید کوپلینگ آلومینیومی یا سایر محصولات تام باهر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران بخش فروش ما شما را در زمینه خرید و موجودی محصولات راهنمایی فرمایند.

کاربرد کوپلینگ ها

کارکرد اصلی همه این قطعات شامل اتصال شافت‌ها، انتقال نیرو، جبران ناهمترازی و ناهم ‌راستایی‌های (محوری، زاویه‌ای و ترکیبی) و حرکت‌های محوری (تکان و جابه‌جایی انتهایی شافت‌ها) است.
بعنوان مثال یکی از موارد استفاده از آن در دستگاه های سی ان سی (CNC) است. کاربرد های دیگر آن استفاده در موتور های صنعتی و پمپ، دستگاه های تراشکاری، در محل های اشتعال و انفجار، دستگاه خردکن و... می باشد.
گاهی اوقات نیز از کوپلینگ‌ها جهت جذب شوک‌ها یا لرزش‌ها به منظور به حداقل رساندن آسیب‌های وارده به ماشین‌آلات استفاده می‌شود.
لازم به ذکر است که بدانید کوپلینگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند ناهم‌ محوری‌ و ناهمترازی‌های موجود را تا حدودی جبران و برطرف کنند، اما در حین نصب جایگزین دستگاههای تراز نیستند.

 

مزایای کوپلینگ ها

• افزایش انعطاف بالا هنگامی که در شافت موتور لغزش ایجاد می شود.
• امکان ارتباط بین دو شافتی که یک اندازه نیستند .مثلا یک شافت قطر ۸ میلی متر به یک شافت قطر ۱۲ میلی متر را میتوان توسط کوپلینگ ارتباط داد.
• امکان ارتباط بین دو شافتی که در یک راستا نیست.
• انتقال توان از یک محور به محور دیگر
• محافظت در زمان افزایش دور موتور با شکسته شدن کوپلینگ
• محفاظت در زمان ایجاد تنش ها و ضربه ها از یک محور

 

کوپلینگ آلومینیومی باهر

شرکت تام باهر یکی از مجموعه شرکت های وارد کننده و عرضه کننده لوازم سی ان سی (CNC) و سیستم های متحرک خطی می باشد که این محصول را باکیفیت بالا به مشتریان عزیز خود عرضه مینماید و اینک مشتریان قدیمی و جدید ما را با کیفیت بالا و تعهد به یاد دارند.
کوپلینگ آلومینیومی عرضه شده در شرکت تام باهر و هم چنین دیگر محصولات سی ان سی (CNC) از جمله بال اسکرو ( BALL SCREW)، ریل و واگن، لینیر گاید باهر و لینیر گاید STAF، پروفیل آلومینیوم، کوپلینگ باهر، انرژی چین(Energy Chain)، پولی تایم (pulley timing)، سرو موتورباهر-JASD، دنده شانه ای، شفت و……. در انواع مختلف برای استفاده در دستگاه ها و کارکرد های مختلف و غیره استفاده می شود.
لازم به ذکر است که در خصوص تنوع محصول در بال اسکرو علاوه بر برند باهر که ثبت شده است برند جی تن از کشور تایوان را جهت فروش به مشتریان محترم عرضه می نماییم.