قیمت سرو موتور

9 / 10
از 1100 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

 

قیمت سرو موتور

در مورد قیمت سرو موتور چندین عامل تاثیر مهمی دارند. از برجسته ترین مورد بعد از عوامل کیفی که شامل برند و کشور سازنده می باشد گشتاور سرو موتور می باشد. بعد از اهمیت گشتاور به دور سرو موتور میرسیم که نقش مهمی در تعیین قیمت محصول دارد. ولتاژ تغذیه درایو با توجه به سرو موتور 220 ولت یا سرو موتور 380 ولت که به ترتیب دارای برق تک فاز و سه فازهستند. میزان فاز و ولتاژ برق تاثیرش بدین صورت است که هر چه سرو موتور با برق سه فاز تغذیه شود راندمان و کارایی بالای دارد. در توانهای پایین عموما سرو موتور تک فاز توصیه می گردد. دقت سرو موتور که مرتبط با نوع و دقت انکودر آن است گزینه موثر دیگر در تعیین قیمت سرو موتور می باشد.

 

فروش سرو موتور

فروش سرو موتورهایی با برند شناخته شده و معتبر باهر-JASD ساخت کشور چین در شرکت تام باهر عرضه میگردد. فروش انواع سرو موتور در اغلب فروشگاهای خیابان سعدی جنوبی تهران انجام میشود و این ریسکی است که هر شرکتی قادر به انجام آن نیست شرکت تام باهر سعی دارد با ارائه راهکارهای نوین برای عرضه محصولات صنعتی مرتبط با تجهیزات حرکت، همراه با ارائه مشاوره فنی و ارائه بهترین قیمت خلا موجود در عرضه نوین محصولات صنعتی را پر نماید.

 

لیست قیمت سرو موتور

برای دانستن لیست قیمت سرو موتور، ساده ترین راه مراجعه به سایت شرکت تام باهر و تماس با شماره های موجود درسایت و گرفتن اطلاعات سرو موتور از مهندسین فروشگاه، می باشد. انجام انواع فیلترینگ مناسب روی ولتاژ کاری، گشتاور سرو موتور، دور سرو موتور و نوع انکودر آن و همچنین برند و کشور سازنده می تواند شما را به بررسی، مقایسه و انتخاب موتور مورد نظر راهنمایی کند.

 

خرید سرو موتور

برای خرید سروموتور توصیه می شود که ابتدا گشتاور مورد نیاز و سپس دور مورد نیاز خود را محاسبه نمایید. مانند هر نوع از انواع تجهیزات حرکت، محاسبه دقیق الزامات مانند محاسبه درست گشتاور و محاسبه درست دور می تواند از تحمیل هزینه های اضافی به شما کاملا جلوگیری کند. در دورهای پایین و گشتاور های بالا می توان به جای خرید سرو موتور با گشتاور بالا، استفاده از سرو موتور به همراه گیربکس زیر و عکس العمل (که درست تر آن Low Backlash است) را مد نظر قرار داد. خرید گیربکس سرو موتور نیز باید با دقت خاص آن صورت پذیرد.

 

سرو موتور باهر _ JASD

سرو موتور(servo motor) به صورت کلی یک الکترو موتور هست که یک سری مدارات الکترونیکی مانند درایوها در کنار آن قرار دارد و الکترو موتور حاوی شفت عمل گردش را به عهده دارد و تجهیزات الکترونیکی هم وظیفه دقت دادن به الکترو موتور را بر عهده دارند.
سرو موتور ها در انواع گیربکس دار و بدون گیر بکس وجود دارند و در اندازه های خیلی کوچک تا اندازه های بزرگ تولید می شوند که اندازه های کوچک در پروژه های رباتیک و تجهیزات مکاترونیکی استفاده شده و اندازه های بزرگ هم در ساخت تجهیزات صنعتی مانند دستگاه های CNC فلزات، چوب، طلا، ماشین آلات نساجی، ماشین آلات چاپ، سینما ۵ بعدی و ۳ بعدی، دستگاه های تزریق پلاستیک، دستگاه های پزشکی، ماشین آلات و دستگاه های تولید قطعات الکترونیکی استفاده می شود. سرو موتور ها در هر جایی که الکترو موتورها کاربرد دارد می توان استفاده کرد اما به دلیل قیمت بالای آن نسبت به الکترو موتورها، ما تنها در جاهایی از سرو موتور استفاده می کنیم که عملاً با الکترو موتور های معمولی کار به خوبی انجام نمی شود و نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی داریم شرکت ها و انواع برندهای مختلف در بازار حضور دارند تا بتوانند عرضه کننده سروموتور باشند که شرکت تام باهر با برند باهر-JASD یکی از شرکتهای عرضه کننده سروموتور با کیفیت می باشد. شرکت تام باهر به اطلاع می رساند سرو موتور 0.75kw و‌1kw ساخت چین با کیفیت عالی به محصولات ما اضافه شده است. این سرو موتور با برند مشترک دو شرکت (BAHER-JASD) وارد شده و تمام و کمال مراحل تست را گذرانده است. بعد از یک سال و نیم کارکرد بدون مشکل اقدام به سرمایه گذاری و نمایندگی انحصاری نموده ایم. اطمینان کامل به کیفیت محصولات شرکت مذکور حاصل شده است. این سرمایه گذاری برای ما ریسک پذیر نیست چون به کیفیت اطمینان پیدا کرده ایم.
برند تام باهر دارای محصولات فراوانی در زمینه سیستم های متحرک خطی، اتوماسیون صنعتی و سی ان سی است که یکی از معتبرترین و کاربردی ترین آنها سروموتور باهر-JASD می باشد.
باهر-JASD یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است که توانسته است با رقبای خود رقابت سختی را در زمینه کیفیت و دقت بالا این محصولات داشته باشد و به دلیل اعتبار بالای این برند بازار را از آن خود کرده است.
اگر نیاز به راهنمایی بیشترجهت خرید و موجودی بال اسکرو و دیگر محصولات سی ان سی(CNC) از جمله پولی تایم (PulleyTiming) ، کوپلینگ باهر، پروفیل آلومینیوم، لینیر گاید(ریل و واگن تام باهر)، دنده شانه ای، شفت، شفت پایه دار، انرژی چین (Energy Chain) از تام باهر را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان شرکت تام باهر تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند و بتوانید محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید.


سرو موتور servo motor