لوازم سی ان سی سنگ

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 20 خرداد 1400 |

 

لوازم سی ان سی

لوازم سی ان سی سنگ


از این دستگاه برای برش و حکاکی سنگ و مواد سخت استفاده می شود. بعضی از موارد کاربرد این دستگاه عبارتند از:

  1. برش سنگ گرانیت و سنگ مرمر و سایر انواع سنگ ها
  2. حکاکی سنگ ( گل زنی، حاشیه زنی، حکاکی متن ) بر روی سنگ مزار یا سنگ قبر و یا سنگ شومینه
  3. تولید مواد تبلیغاتی یا حکاکی کالاهای تبلیغاتی فلزی یا سنگی با سی ان سی
  4. برش و حکاکی قطعات کوچک و متوسط صنعتی
  5. حکاکی آرم بر روی قطعات سنگی یا فلزی
  6. ساخت قالب های کوچک و متوسط

در شرکت تام باهر با داشتن لوازم سی ان سی و سیستم های متحرک خطی میتوان با مشاوره مهندسین متخصص بهترین لوازم سی ان سی را خریدار کرد.


برخی از ویژگی های دستگاه سی ان سی فرز به شرح زیر هستند:

  • دارای سه محور تا شش محور 
  • امکان کار با نرم افزارهای سه بعدی
  • بدنه فولادی
  • سیستم خنک کننده دوبل برای کار طولانی

مواد قابل استفاده سی ان سی سنگ عبارتند از:

آهن و فولاد، مس، آلومینیوم، سنگ مرمر و گرانیت و سایر انواع سنگ، MDF چوب، پلکسی گلاس
امروزه برای حکاکی روی سنگ مزار حکاکی سنگ قبر، دیگر از روش تراش و حکاکی دستی استفاده نمیشود و تکنولوژی به کمک این صنعت آمده و استفاده از دستگاه سی ان سی سنگ مزار، سرعت و دقت و زیبایی کار را چندین برابر بالا برده، بنابر این در حال حاضر بسیاری از افرادی که در صنعت حکاکی سنگ مزار مشغول به فعالیت هستند، نیاز مبرم به دستگاه سی ان سی برش و حکاکی سنگ مزار دارند.
توسط دستگاه cnc سنگ قبر، شما میتوانید به راحتی و سادگی انواع چهره ها، متن و فونت نستعلیق و شکسته، انواع نقش و نگار و شعر یادبود و تاریخ و …. را روی سنگ مزار حک کرد
حکاکی بر روی سنگ قبر را می توان هم با دستگاه های لیزر CNC و هم با دستگاه های فرز سی ان سی انجام داد که کارایی هر کدام با دیگری متفاوت است. دستگاه های لیزر غیر فلزات پس از بررسی و اسکن، می توانند با ظرافت بسیار بالایی حکاکی چهره فرد روی سنگ را انجام دهند، اما نمی توان با لیزر حک عمیقی انجام داد. و بنابراین تصاویر را به خاطر دوام بیشتر روی سنگ گرانیت سیاه رنگ حک می کنند، البته می توان بر روی سنگهای دیگر نیز مانند سنگ مرمر یا سنگ ماسه ای نیز حکاکی سنگ مزار با لیزر را انجام داد. شرکت تام باهر از جمله شرکتهای مطرح در بازار می باشد که با توجه به دانش روزو دارا بودن انواع دستگاههای سی ان سی در بازار میتواند در خدمت مشتریان خود باشد. در شرکت تام باهر با ثبت برند باهر توانسته ایم نامی آشنا در ذهن مشتریان عزیز تداعی نماییم.