تام باهر وارد کننده و عرضه کننده پولی تایم

9 / 10
از 500 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

تام باهر وارد کننده و عرضه کننده پولی تایم

 

شرکت تام باهر وارد کننده و عرضه کننده پولی تایم می باشد طور مستقیم و با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه می نماید. کلیه محصولات شرکت با بالاترین کیفیت و همچنین با مناسب ترین قیمت پولی تایم را دراختیار مشتریان قرار میدهد. پولی تایم در ایران یکی از قطعات پر مصرف و کاربردی می باشد که متقاضیان و مشتریان زیادی دارد. شرکت تام باهر با داشتن انواع پولی تایم با برند باهر که به طور مستقیم وارد کرده است با قیمت مناسب به دست مصرف کننده میرساند.

جهت خرید پولی تایم و دیگر محصولات تام باهر که همه محصولات به همراه کاتالوگ جامع و نقشه های سه بعدی در سایت شرکت قرار دارد مراجعه نموده و در صورت تمایل میتوانید با شماره تماسهایی که در سایت قرار دارد با بخش فروش و مهندسان شرکت تماس بگیرید. در بازار امروزه باید سریع پیشرفت کرد و به روز بود و تام باهر با هدف دسترسی آسان و سریع متقاضیان خود دست به گسترش دامنه محصولات خود زده است و در کنار محصول پولی تایم شرکت دارای محصولات سیستمهای متحرک خطی نیز می باشد. تام باهر دارای انواع بال اسکرو با دو برند مطرح بال اسکرو باهر(ساخت چین) و برند جی تن (GTEN)ساخت  کشور تایوان می باشد(کاتالوگ و نقشه در سایت موجود است) محصولات دیگر تام باهر لوازم سی ان سی و لینیر گاید STAF(ساخت تایوان) و پروفیل آلومینیوم و انرژی چین(محافظ کابل) و کوپلینگ و انواع شفت پایه دار، ریل و واگن و..... میباشد که با مراجعه به سایت تام باهر میتوانید کاتالوگ سایر محصولات را مشاهده نمایید.

 

پولی Pulley در صنعت رباتیک

پولی قطعه‌ای بسیار پر کاربرد در رباتیک می‌باشد. جهت انتقال نیرو بین اجزا مختلف در یک ربات از قطعات مختلفی استفاده می‌شود. پولی معمولا در حالت پولی مجزا و یا پولی Pulley به همراه دنده و... می‌باشد. در این شاخه انواع پولی با قطر شافت، قطر بدنه و حالت ترکیبی پولی با چرخ دنده و... قرار دارند.

 

پولی تایمpulley timing

پولی تایم عموما قطعه ایست فلزی و مقطعی از استوانه که روی سطح دوار آن، دنده به شکل تسمه تایم ایجاد شده است. با چرخش پولی تایم حول یک محور دنده های پولی، دنده های تسمه تایم را به جلو و یا عقب می راند.

پولی تایم اصولا برای انجام انتقال قدرت و جابه جایی لازم است و در صنایع امروز جایگزین چرخ دنده و زنجیر شده است. بیشتر پولی تایم ها از جنس  فلز و استوانه ایی شکل می باشند و قسمت سطح آنها دندانه ای شکل است. دندانه های پولی تایم در مقابل تسمه تایم قرار میگیرند و با چرخش پولی تایم حول محور دندانه های تسمه تایم را جا به جا میکند.

 

جنس پولی تایم

پولی Pulley دارای جنس‌های مختلفی است از جمله پولی پلاستیکی و پولی فلزی و... بر اساس نوع کاربرد پولی تایم، باید جنس و ابعاد پولی را انتخاب کنید. جنس پولی تایم متنوع است چنانکه چدن، فولاد، آلومینیوم و گاهی پلی آمید در ساخت آن بکار میرود.

 

خرید پولی تایم باهر

جهت خرید پولی تایم کافیست با فروشگاه شرکت تام باهر تماس بگیرید و برای آگاهی از مجموعه محصولات تام باهر میتوانید از سایتهای شرکت تام باهر دیدن نمایید. با مراجعه به سایت شرکت تام باهر از کاتالوگ و مقالات مربوطه استفاده نمایید.