تاريخچه برترین برندهای صنعت بلبرینگ (شرکت NTN)

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 19 فروردین 1400 |

تاريخچه شرکت NTN


 
NTN در سال ۱۹۱۸ فعاليت رسمي خود را آغازنمود. زماني که آقاي نيوا نوبارو به عنوان سرمايه گذار، شرکت فروش او يعني شرکت بازرگاني Tomoe و مهندس نيشيزونو همکاري کردند تا اولين بلبرينگ هاي شرکت NTN را توليد کنند.

در سال ۱۹۵۴، NTN اولين توليد کننده صنعتي ژاپن بود که موفق به دريافت جايزه معتبر دمينگ (Deming Prize) براي کنترل کيفيت آماري شد. NTN در طول دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ با ساخت کارخانه هاي جديد به رشد خود ادامه داد وعمليات فروش خود  را به اروپا گسترش داد.

شرکت بلبرينگ NTN آمريکا در سال ۱۹۶۳ تاسيس شد تا از فروش محلي بلبرينگ هاي NTN در بازار آمريکا حمايت کند. NTN در حال حاضر قادر به ساخت بلبرينگ هاي توپي، کروي، مخروطي، استوانه اي و رولبرينگ هاي سوزني است. در اواسط  سال ۱۹۸۰ NTN نام تجاري ™Bower را از شرکت فدرال مغول بدست آورد، در نتيجه محصولات شرکت در زمينه رولبرينگ هاي مخروطي و استوانه اي گسترش يافت. ده سال بعد، NTN دوباره از فدرال مغول ™BCA را بدست آورد، تا بلبرينگ هاي کلاچ خودرو و کشاورزي را به خط توليد خود اضافه نمايد.

موفقيت هاي بعدي NTN با احداث ۷ کارخانه در آمريکا ادامه يافت. سرمايه گذاري ۲ ساله بر روي شرکت فرانسوي SNR نيز در سال ۲۰۰۸ با در اختيار گرفتن کنترل اين شرکت پايان يافت.  SNR به عنوان پنجمين توليد کننده بزرگ بلبرينگ در اروپا، صاحب فناوري هاي مدرن در زمينه هوا فضا و توليد کننده برتر رولبرينگ هاي کروي باعث توسعه بيش از پيش شرکت NTN شد.

امروزه NTN با داشتن بيش از ۵۰ کارخانه در سراسر دنيا، سومين توليد کننده بزرگ بلبرينگ در جهان است.