تاريخچه برترین برندهای صنعت بلبرینگ (شرکت Koyo)

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 19 فروردین 1400 |

تاريخچه شرکت Koyo

شرکت Koyo در سال ١۹۲۱ توسط آقاي ايکدا در شهر Decennia تاسيس شد و امروزه يکي از توليد کنندگان پيشرو در صنعت بلبرينگ در جهان است.

Koyo نام تجاري شرکت مهندسي JTEKT است که محصولات متنوع آن طيف بلبرينگ هاي مينياتوري با قطر داخلي به کوچکي يک ميليمتر تا بلبرينگ هاي فوق العاده بزرگ با قطر بيروني بيش از هفت متر را در بر مي گيرد. همچنين اين شرکت با بهره گيري از تکنولوژي هاي مدرن و استفاده از مواد جديد، انواع بلبرينگ هاي هيبريدي، سراميکي و بلبرينگ هاي محيط ويژه را نيز جهت استفاده در صنايع پيشرفته توليد مي نمايد. هم اکنون شرکت JTEKT در خط مقدم فن آوري در صنعت بلبرينگ جهان قرار دارد.

شرکت JTEKT صاحب هجده کارخانه بلبرينگ در هفت کشورجهان و مراکز تحقيق و توسعه فني مهندسي در سه قاره جهان است. امروزه شرکت Koyo هم به صورت تأمين کننده بلبرينگ براي شرکت هاي توليدي بزرگ و هم  به صورت عرضه کننده مستقيم کالا جهت مصرف مستقيم در بازار حضور دارد. فعاليت عمده اين شرکت نيز به طور کلي در زمينه صنايع خودرو، کشاورزي و ساخت و ساز، صنايع سنگين (فولاد و آسياب بادي)، چرخ دنده، دنده، موتور الکتريکي و ماشين آلات عمومي مي باشد.

شرکت Koyo داراي گواهينامه ISO / TS16949 در زمينه توليد انواع بلبرينگ و امکانات فروش است.