اجزای گردشی در بال اسکروها

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 5 تير 1400 |

 

 

اجزای گردشی در بال اسکروها

بال اسکرو

دربلبرینگ های ساچمه گرد فقط ساچمه ها هستند که در شیار دایره ای لغزش میکنند و میتوان نتیجه گرفت که هیچ راهی برای ساچمه ها برای خروج از بلبرینگ نیست. با این حال در بال اسکرو ها تا زمانی که شیارها به حالت حلزونی خود می باشند. ساچمه ها در ان شیارها می غلتند و ممکن است از مهره هم خارج شوند گرچه انها در نقطه مشخصی می باشند که در واقع استراحتگاه می باشد متوقف میشوند، که این توقف موجب میشود که ساچمه ها در بال اسکرو دچار تنش حرارتی نشوند.

در ادامه بعد از توقف کوتاه بایستی مسیر حرکتی انها با هادی تغییر کند و یکی پس از دیگری به نقطه شروع خود بازگردند و این اجزای گردشی همین نقش را در بال اسکرو ایفا میکنند. این اجزای گردشی در بال اسکرو را Recirculation part می نامند.

بال اسکرو

 شرکت تام باهردر راستای صنعت کشور در بال اسکرو دارای دو برند جی تن تایوان و برند باهر می باشد.

شرکت تام باهر وارد کننده انواع لوازم سی ان سی

در شرکت تام باهر با وارد کردن انواع لوازم سی ان سی از جمله بال اسکرو، لوازم سی ان سی، کوپلینگ، پروفیل آلومینیوم، ولی تایم، سرو موتور، انرژی چین، لینیر گاید، ریل و واگن، دنده شانه ای،کوپلینگ SRJ، کوپلینگ آلومینیومی، پروفیل آلومینیوم شیار دار، بال بوش، سرو موتورو ..........ما توانسته ایم در بازار ایران بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت به متقاضیان محصولات خود ارائه دهیم و برای مشتریان خود تا حد امکان بهترین خدمات را عرضه کرده ایم. شرکت تام باهر دارای برند ثبت شده باهر می باشد که طی سالهای گذشته مشتریان گرامی با این برند مطرح آشنا شده اند و تام باهر دارای چندین نمایندگی معتبر در محصولات مختلف می باشد. تمام محصولات تام باهر برند باهر را دارا می باشیم در مورد نمایندگی های انحصاری هم توضیحی میدهیم.

در بال اسکرو دارای برند باهر و GTEN می باشد. برند GTEN از کشور تایوان است.
در لینیر گاید دارای دو برند باهر و STAF می باشد. برند STAF از کشور تایوان اخذ شده است.
در دنده شانه ای دارای دو برند باهر و GAMBINI می باشد. GAMBINI از کشور ایتالیا می باشد.
در سرو موتور دارای برند BAHER-JASD می باشد.

موارد استفاده بال اسکرو


بال اسکرو در صنعت کاربردهای زیادی دارد که می توان به بعضی از موارد آن اشاره کرد

یکی از موارد استفاده از بال اسکرو ماشین های CNC می باشد، که خود ماشین های CNC ، مرکز دستگاه CNC، تراش CNC، سنگ سمباده CNC، ماشین وایرکات، ماشین سوراخ کاری و غیره.

مورد دیگر استفاده بال اسکرو، ماشین الات صنعتی می باشد که خود شامل دستگاههای پرینت، دستگاههای اتوماتیک، ماشین های کاغذ سازی، ماشینهای بافندگی و غیره میباشد.

صنایع هوایی که خود شامل فلپ هواپیما، باز و بسته کردن سیستم معکوس کننده نیروی رانش، تجهیزات فرود فرودگاه و غیره از دیگر موارد استفاده بال اسکرو در صنعت می باتشد.

از دیگر مواردی که از بال اسکرو در صنعت استفاده می شود میتوان به اکچویتر عملگر یا بالاگر پایه آنتن، عملگر شیرهای اب و گاز، تجهیزات عکاسی، تجهیزات اپتیک، مهمات سازی و غیره.