انرژی چین Energy Chain

9 / 10
از 4700 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 27 تير 1400 |

 

انرژی چین Energy Chain

در صنعت الکترونیک و ساخت انواع دستگاههای سی ان سی و در صنایعی که نیاز است برق از تابلو برق تا محورها و موتورها انتقال یابد از وسیله انرژی چین یا محافظ کابل استفاده میشود. انرژی چین Energy Chain که با نام های مختلفی، در بازار شناخته شده است از جمله انرژی گاید، محافظ کابل شناخته می شود.

انرژی چین(محافظ کابل) در ماشین آلات صنعتی بیشتر کاربرد دارد. انرژی چین ها قطعه ای از جنس قطعه های پلیمری با جنس پلی آمید می باشند که پلی آمید با داشتن خاصیت ضد سایشی میتواند حرکت رفت و برگشتی انرژی چین را به میزان زیاد و در طول محور مدیریت کند و این خصوصیت باعث میشود تا خمش انرژی  چین از یک اندازه معینی کمتر نشود.

انرژی چین باهر

در شرکت تام باهر با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش و عرضه انرژی چین(Energy Chain) مرغوب و با کیفیت و همچنین قیمت مناسب توانسته ایم نقش مهمی در عرضه کابل چین در بازار را داشته باشیم و انرژی چین یا انرژی گاید باهر یکی از چندین محصول تام باهر میباشد شرکت تام باهر باعرضه تمامی محصولات ساخت دستگاههای سی ان سی (cnc)، شفت، پولی تایم باهر، لینیر گایدSTAF (ساخت تایوان)، بال اسکرو با دو برند باهر(ساخت چین) و جی تن (GTEN)(ساخت تایوان)، انواع پروفیل آلومینیوم، کوپلینگ، شفت پایه دار، انواع لوازم سی ان سی، و ریل و واگن......خرید مطمئن و راحتی را برای متقاضیان خود خواهد داشت.

کاربرد انرژی چین Energy Chain

-مهمترین کاربرد و وظیفه انرژی چین به تاخیر انداختن در زمان قطع شدن کابل است یعنی در صورتی که کابل را به دفعات از یک نقطه به سمت راست و چپ خم نمایید. زمان قطع شدن کابل به تعویق می افتد.

-وظیفه دیگر انرژی چین محافظت از کابل در مقابل برخورد اشیاء و قطعات با کابلها و سیم است.

-نقش دیگر انرژی چین جلوگیری از جرقه در دستگاههای هوابرش یا پلاسماست.

برای انتقال گاز، اکسیژن، روغن کاری، پنوماتیک و بادی نیز از انرژی چین(Energy Chain) بهره گرفته میشود.

استفاده در مکانهای صنعتی که احتمال ایجاد ضربه می باشد از انرژی چین فلزی استفاده میشود زیرا در مقابل ضربه و مواد خورنده دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند.

چند نکته در مورد انرژی چینEnrgy Chain

-در انتخاب سایز و اندازه برای انرژی چین از ابعاد داخلی یعنی عرض داخل و ارتفاع داخل بهره گرفته میشود و در عین حال امکان استفاده از ابعاد بیرونی هم در تعیین و انتخاب سایز مقدور است.

-در صورتی که کابل را به دفعات از یک نقطه به چپ و راست خم کنید بعد از چندین حرکت سیمهای داخلی تحت کشش قطع میگردد حال اگر کابل را حول یک دایره خم و راست شود میزان و زمان قطع شدن طولانی میشود و به طول عمر انرژی چین کمک میکند.