انرژی چین(محافظ کابل)باهر

9 / 10
از 2450 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 13 تير 1400 |

 

انرژی چین(محافظ کابل) باهر

شرکت تام باهر از شرکتهای وارد کننده انرژی چین(محافظ کابل) در ایران است که متقاضیان میتوانند برای خرید این محصول به شرکت تام باهر مراجعه و یا با تماس با شماره تلفنهای درج شده در سایت تام باهر با مهندسین فروشگاه ما ارتباط بگیرند.

شرکت تام باهر با داشتن پشتوانه قوی در طی سالیان، موفق به جلب اعتماد دست اندرکاران صنایع کشور در زمینه مشاوره، تجهیز و تامین شده است و افتخار دارد که کلیه محصولات خود را با کیفیت  مبتنی بر تکنولوژی امروزی و پیشرفته در اختیار کلیه صنعت کاران کشور قرار دهد.

لذا جهت بالا بردن سطح کیفی برای اولین بار در ایران در زمینه تجهیزات و سیستم های متحرک خطی اقدام به برند سازی باهر (BAHER) نموده است. برند باهر برند ثبت شده توسط شرکت در محصول انرژی چین می باشد که با پیشرفته ترین ماشین آلات صنعتی ساخته شده است.

محصولات تام باهر به طور اجمالی شامل :بال اسکرو، پولی تایم،کوپلینگ باهر، پروفیل آلومینیوم، انرژی چین(Energy Chain)، شفت، لوازم سی ان سی باهر، شفت پایه دار باهر، ریل و واگن و..... می باشد.

این شرکت به منظور حضوری موفق و کارآمد در بازار و همچنین تامین نیاز روزافزون بازار این صنعت به مجموعه محصولات خود تنوع بخشیده و نمایندگی انحصاری شرکت GTEN (بال اسکرو) از کشور تایوان و نمایندگی انحصاری شرکت STAF (لینیر گاید) از کشورتایوان را به مجموعه شرکت تام باهر اضافه نموده است.

 

معرفی کامل انرژی چین(محافظ کابل)

انرژی چین قطعه ایی که در انواع دستگاههای سی ان سی(CNC) و همچنین ابزار دقیق خطهای تولید کاربرد دارد و انرژی چین برای انتقال کابل برق و دیتا تابلو برق به محورها و موتورها استفاده می شود.

محافظ کابل از قطعات پلیمری با جنس پلی آمید است که با داشتن خاصیت ضد سایشی، توانایی رفت و آمد به اندازه زیاد در طول محور حرکت، میزان خمش به مقدار معین در صنعت به کار برده میشود. اگر كابل به دفعات از يك نقطه به چپ و راست خم شود، بعد از تکرار شدن حركت سيم هاي داخلي تحت كشش قطع مي گردند. اما اگر كابل حول يك دايره خم و راست شود قطع شدن بسیار زمان می برد که وظيفه اصلي انرژي چين است. از دیگر وظایف آن حفاظت از كابل در برابر اشياء و يا قطعات با سيم ها و كابل ها است. برخی انرژي گايدها طوری طراحي شده اند كه از  سفاله تراش و يا جرقه در دستگاه هاي هوا برش و يا پلاسما جلوگيري می کنند.

 

خصوصیات فنی انرژی چین(محافظ کابل)

-انرژی چین در واقع وظیفه محافظت از سیم ها و کابل های حامل جریان برق، موتور، شیر برقی،سیم و کابلهای سنسور،شلنگهای باد و روغن از تابلو برق.....را دارد.

-انرژی چین قابلیت کار در دماهای خیلی کم و دماهای بالا را دارد.

- محافظ کابل باعث افزایش عمر کابل ها و شلنگهای عبوری در دستگاهها میگردد.

انرژی چین با نامهای دیگری در بین متقاضیان و صنعتگران نامیده میشود از جمله :

cable chain ، energy guide ، drag chain ، cable carrier ، energy chain ، CAT track

انرژی چین (انرژی گایدها) در دو مدل کلی تولید میشوند. که به صورت باز و بسته دسته بندی میشوند. از انرژی چین های  باز در محیطهای آزاد و محیط هایی که گردو خاک است بکار میرود. که بدلیل راحت بودن سرویس نگهداری این مدل بیشتر کاربرد دارد. در محیط هایی که امکان پاشش آب و یا مواد شیمیایی وجود دارد از مدل بسته استفاده میشود که باعث جلوگیری از خرابی  کابل و بالا رفتن عمر پلاستیک میشود.